Jak ważna jest obsługa klienta każdy wie, jednak nie wszyscy zdają sobie sprawę z jej potęgi. Badania pokazują, że w przyszłości, klient nie będzie zwracał uwagi na cenę produktu bądź usługi ani sam produkt, a na swoje doświadczenie z marką.
W programie:
- Jak zaprojektować idealne doświadczenie klienta, czyli Customer Journey Map,
- O czym marzą nasi klienci? – jak rozpoznawać i zaspokajać oczekiwania klientów szkoły językowej,
- Jakie są sprawdzone sposoby na pozyskiwanie nowych klientów?
- Jak dawać więcej niż się spodziewają – Metoda KANO w obsłudze klienta,
- „i C.A.R.E”- praktyczny model obsługi od pierwszego kontaktu do realizacji celu.
Skorzystaj z kodu rabatowego LangLion i już 24 marca 2018 r. spotkaj się z nami na konferencji dedykowanej pracownikom obsługi klienta w szkole językowej.
Poznaj sprawdzone sposoby na pozyskiwanie kursantów
oraz budowanie z nimi pozytywnych relacji!
|