Zapraszamy na Konferencję sPASE for Customer Service [15% ZNIŻKI]

Jak ważna jest obsługa klienta każdy wie, jednak nie wszyscy zdają sobie sprawę z jej potęgi. Badania pokazują, że w przyszłości, klient nie będzie zwracał uwagi na cenę produktu bądź usługi ani sam produkt, a na swoje doświadczenie z marką. 

W programie:

  • Jak zaprojektować idealne doświadczenie klienta, czyli Customer Journey Map,
  • O czym marzą nasi klienci? –  jak rozpoznawać i zaspokajać oczekiwania klientów szkoły językowej,
  • Jakie są sprawdzone sposoby na pozyskiwanie nowych klientów?
  • Jak dawać więcej niż się spodziewają – Metoda KANO w obsłudze klienta,
  • „i C.A.R.E”- praktyczny model obsługi od pierwszego kontaktu do realizacji celu.

Skorzystaj z kodu rabatowego LangLion i już 24 marca 2018 r. spotkaj się z nami na konferencji dedykowanej pracownikom obsługi klienta w szkole językowej.

Poznaj sprawdzone sposoby na pozyskiwanie kursantów
oraz budowanie z nimi pozytywnych relacji!

Zdobądź kod rabatowy
Follow us
Primeon Sp. z o.o.
ul. Słowicza 43
02-170 Warszawa
E-mail: agnieszka.wirkowska@langlion.com
Telefon: +48 730 977 533
Nie chcesz dostawać zniżek na konferencje? Kliknij wypisz, a Twój e-mail zostanie usunięty z listy mailingowej.