Jak właściwie odpowiadać na skargi klientów?

Nie zawsze szkoła językowa spotyka się z pochlebnymi komentarzami, lektorzy są lubiani, a kursanci zadowoleni. Internet otworzył „okno na świat” i jednocześnie stał się nośnikiem negatywnych reakcji, skarg i złośliwych uwag. W jaki sposób komunikować się z niezadowolonym klientem i sprawić, by po komunikacyjnej burzy wyszło słońce?

Przejdź do artykułu
Primeon Sp. z o.o.
ul. Słowicza 43
02-170 Warszawa
E-mail: agnieszka.wirkowska@langlion.com
Telefon: +48 730 977 533
Aby wypisać się z newslettera kliknij na przycisk: wypisz. Twój e-mail zostanie usunięty z listy mailingowej.

You are receiving this email because you sign up for LangLion newsletter from Primeon sp. z o.o., ul. Słowicza 43, 02-170 Warsaw. Entered in the Register of Entrepreneurs kept by the District Court for the capital city of Warsaw, XIII Commercial Division of the National Court Register under the number KRS 0000395372, NIP: 5222987682, REGON: 145160754.