Jak właściwie odpowiadać na skargi klientów?

Nie zawsze szkoła językowa spotyka się z pochlebnymi komentarzami, lektorzy są lubiani, a kursanci zadowoleni. Internet otworzył „okno na świat” i jednocześnie stał się nośnikiem negatywnych reakcji, skarg i złośliwych uwag. W jaki sposób komunikować się z niezadowolonym klientem i sprawić, by po komunikacyjnej burzy wyszło słońce?

Przejdź do artykułu
Primeon Sp. z o.o.
ul. Słowicza 43
02-170 Warszawa
E-mail: agnieszka.wirkowska@langlion.com
Telefon: +48 730 977 533
Aby wypisać się z newslettera kliknij na przycisk: wypisz. Twój e-mail zostanie usunięty z listy mailingowej.

Twój adres i dane osobowe będą bezpieczne w naszej bazie danych. Nie przekazujemy tych informacji innym firmom czy osobom niepowołanym.

 Jeśli nie zapisywałeś się na listę lub nie chcesz otrzymywać od nas newslettera w każdej chwili możesz też wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

Administratorem danych osobowych jest Primeon sp. z o.o., ul. Słowicza 43, 02-170 Warszawa. Przetwarzanie danych osobowych następuje w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora Danych na podstawie art. 23 ust 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, czyli wyłącznie umożliwienia wysyłki Newslettera. W każdej chwili istnieje możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Bez odrębnej zgody Państwa dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ww. ustawy. Dane podawane są dobrowolnie. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania poprzez kontakt: info@langlion.com

Wniesienie sprzeciwu jest jednoznaczne z wycofaniem zgody na otrzymywanie informacji handlowych.