Content marketing w skrócie to komunikacja poprzez edukację i doradztwo, inaczej tworzenie w oczach klientów wartościowych treści. Wszystko po to, by przyciągnąć i zatrzymać konkretną grupę docelową, w Twoim przypadku kursantów.
Wyobraź sobie, że potencjalny kursant wyszukuje „najlepszą szkołę językową w mieście”. Jaką masz szansę, że znajdzie akurat Ciebie?
A co powiesz na to, że gdy będzie potrzebował informacji „jak rozpocząć samodzielną naukę języka chińskiego?” wyszukiwarka podpowie mu artykuł na blogu Twojej szkoły?
Dowiedz się, jak budować strategię content marketingową nie tylko w oparciu o firmowego bloga.
|
Weź udział w bezpłatnym webinarium z Michałem Bartosińskim (Solution Architect w LangLion) już w ten piątek, 15 stycznia 2015 roku o godz. 10:00. Przewidywany czas trwania to 1 godzina.
|
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
|